Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2010 16:04 - Отпечатъците и ГЕРБ
Автор: mariyand Категория: Други   
Прочетен: 734 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2010 21:17


Днес искрено се развеселих на две неща....

Първо - депутатите щели да гласуват с пръстови отпечатъци!?

Второ, в едно ДКЦ прочетох за съществуването на болест, наречена ГЕРБ.

Но, подред...

За гласуването с пръстови отпечатъци. Това не е добре, все пак не всички депутати са нарушители на закона, че да им вземате пръстови отпечатъци? То мен се отказахте да подслушвате, а пък народните избраници – като пандизчии? А и не трябва ли да им имаме доверие някакво – все пак избираме ги? Не е добре!!!
Това в рамките на шегата. Но ако някой от тях се възпротиви или пък реши да осъди България в Страсбург? Ще е весело – депутат съди собствената си държава, че го третира като престъпник.

Виж за болестта ГЕРБ искрено съм се хилил дълго време в една бивша поликлиника – сега наречена ДКЦ. Там имаше един плакат, в който се говореше за болестта Гастро-Езофагеална-Рефлуксна-Болест или ГЕРБ – така си я бяха изписали. В началото реших, че се шегуват с управляващите, но смеят ли?
Наистина имало такава болест, добре че засега не казват да е обществена... Макар че Малтус още кога е решил, че обществото е организъм...


P.S.  Е, не съм открил топлата вода - преди малко синът ми ми каза, че тази странна болест отдавна е обществено достояние... Но какво да се прави - всеки непрочетен вестник е НОВ вестник.

А едно време за стали вицове плащахме...




Тагове:   вестник,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mariyand
Категория: Други
Прочетен: 46798
Постинги: 34
Коментари: 20
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930